Poziția diamantului

Execuţie

  1. Stai în genunchi.
  2. Lăsă şezutul pe călcâie, apoi îndepărtează unul de altul călcâiele şi aşează-te între ele.
  3. Mâinile pe genunchi.
  4. Spatele drept.
  5. Ochii închişi şi respiraţia lentă.
La început, asana va prezenta dificultăţi de execuţie celor cu articulaţiile anchilozate. Perseverează încet, cu răbdare. După câteva săptămâni, vei reuşi să stai în postură. Poza definitivă este considerată când şezutul a atins solul, aşezat între călcâie. Versiunea avansată a vajrasanei, o reprezintă supta vajrasana . Pentru a realiza această postură, execută vajrasana , apoi finalizează postura cu întinderea corpului pe spate. Mâinile pot fi aşezate sub ceafă sau spate.

Avantaje

  • bazinul şi plexul solar, beneficiază de un aflux de sînge ;
  • muşchii şi ligamentele picioarelor vor fi stimulate prin întindere ;
  • ameliorează durerile de genunchi.

Sugestie

Pentru un control mai bun al timpului de execuţie  în efectuarea asanelor, e bine să  foloseşti număratoarea . Începi  efectuarea asanei, ajungi  în punctul final şi numeri : 1, 2, 3...  A doua sau a treia zi, mareşti durata : 1, 2, 3, 4...

 

 

Vrei o comunitate yoga online? Apasa aici!

Copyright | Ungureanu Mihăiţă Daniel | 2005-2017